hänt en hel del idag

Det har hänt en hel del idag fast jag egentligen inte haft något speciellt att göra. Åkte ju ut till Mamma för att fixa med papper och så här, kommer dit och har glömt pappret hemma nog smart det var ju därför jag skulle dit. Ajja kela lite med min katt iallaflal och körde till City gross och handlade lite, va riktigt skönt att gå där själv i sin egen lilla värld men ska man storhandla så är det nog bäst att man är två iallafall :)

Åkte hem med maten och tog mitt papper och åkte tillbaka till mamma och nu är breven postade vilket är skönt ! Kanske dags att skaffa sig en egen skrivare med scanner och kopiater, kan behövas ibland !

Har nästan precis kommit hem iallafall, fått i mig två mackor med keso på och väntar nu på att André ska komma innanför dörren, där är någon som ska kolla på vår soffa vid 5 så vi måste få ut den ur förådet och tro mig det är inte det lättaste.
Ikväll ska vi även tvätta, har dock inte så mycket men det är tråkigt ändå. Hade varit bättre om jag gjort det i morse som jag brukar så är det gjort liksom men men nu blev det så här .

Håll tummarna på att dem tar med sig soffan hem :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0