Hur botar man sötsuget?

Antingen har jag mask i magen eller så är det något annat som är fel alltså. Har varit samma sak både igår och idag, jag äter middag så jag känner att jag blir mätt som tex idag då åt jag en mega stor portion spagetti och köttfärssås plus sallad och jag kände mig mätt, dock har jag sluat äta så jag slipper bli så mätt så jag inte ens orkar resa på mig för det är bara jobbigt därför är det bättre att bli lagom mätt istället som nu. Direkt efter så kände jag suget efter något precis som att jag inte var mätt längre, strunta i det och åkte iväg och gjorde det jag skrev i inlägget nedan men sen fick jag bara sån panik precis som att får jag inte något nu så får jag damp alltså så åkte til Lidel och handlade en lite godispåse men känns inte riktigt som det var det jag ville ha :s Har iallafall varit ute och gått en runda och skit kallt var det, blåste ju värre än jag vet inte så jag har fåt lite motion iallafall. Men det här är riktigt jobbigt alltså, igår åt vi middag och direkt efter tog jag en godis bit sen var det ostbågar, popocorn, glass, nyponsoppa och massa annat skit som jag egentligrn inte hade behövt (tror jag).

Måste till en hälsokost affär och hitta tabletter man tar som ska bota sötsuget, se om det fungerar för så här kan jag inte ha det längre det är riktigt jobbit!!

Känner du igen dig ? Eller har samma besvär så snälla tala om vad du gör för att slippa ha det så här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0