Jag mötte Jay smith på..

Detta har varit en väldigt seg dag och jag har avrit tröttare än vanligt och när klockan väl slog 15.15 skutta jag glatt iväg till hissen och åkte ner o byta om :)

Kom ut från sjukan och det var regn, ajja det gör inte så mkt när man ändå jobbar liksom, sol kan det vara när man är ledig ;) Kom till bilen och körde samma gammla håll som vanligt.

Helt plöstligt så började bilen framför mig vingla och jag satt där bak och undra vad fan dem höll på med för jag ville hem!

Skulle byta låt på stereon samtidigt och kollar ut och vem går inte där JO JAY SMITH, jag blev helt till mig och var tvungen att ringa älsk men han var ju inte så rolig att prata med så jag satt där i bilen super glad för mig själv istället hahaha , jävla tönt jag är egentligen ;)

Det var höjdpunkten på denna dagen ska jag säga er ;)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-09 @ 19:42:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0