jävligt nice det..

Har inte rört en fena på hela dagen bara legat i soffan och slöat men jag måste medge att det är jävligt nice det också men börjar dock bli extremt rastlös och sen är jag ledgi i morgon igen men då vet jag iallafall vad jag ska göra, ska träffa Sarah och klappa hennes tjockis mage hihi :)

 

Om en stund ska jag även iväg och hämta den lilla lurviga, ska ut på promenad och lite sånt mysigt och sen kommer älsklingen hem också och då blir det lite mat, tänkte göra lite kycklingfilé med pasta  men mer än så vet jag inte riktigt ännu får se om jag steker eller har i ugn.

Ska ta och klä på mig lite vettiga kläder nu så jag är redo när sarah väl e hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0