Lite som ska göras

Jag åkte faktiskt till Jysk och handlade nya gardiner som passar skit bra faktiskt är riktigt nöjd och det var André också nät han kom hem så det känns ju skönt :) Vi bor ju här båda två och då är det ibland lite svårt att veta om han gillar det jag gillar om han inte är med mig liksom men brukar oftast bli bra ändå !!

Middagen har sjunkit ner i magen också och snart ska vi gå upp till affären och hämta ett paket och sen gå en sväng :) Hade varit skönt väder om det inte blåste så fruktansvärt men med bra kläder så gör det inte så mkt, synd jag inte har bra kläder då haha :s

Blir tidigt i säng ikväll eftersom jag ska upp vid 6 i morgon för jag ska jobba och innan det är sängdags ska jag hinna med att både duscha, lägga ut lite saker på blocket och även beställa hem de där skorna jag hittade igår ;P

Så de får ni se när de väl har kommit till mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0