Mamma bytar bo på tv4

När André kom hem åkte vi direkt iväg och sola vilket var super skönt, åkte vidare till Höganäs och sen till väla för att hitta nya mjukisbyxor som jag upptäckte att jag behöver , ett par nya snyggare men hitta inget.

Innan idag så satt jag och kolla inne på Gina Tricot hemsida och hittade den här



skit snygg eller vad tycker ni??
Fanns en kvar på väla så jag tog den finns ju självklart i fler färger men det var denna jag ville ha :)
Kommer bli kanon bra nu när det börjar bli lite varmare :)

Sitter även och kollar på tv4s program mamma bytar bo och jag säger ju bara att fan vad människor är olika, den ena skiter i allt och den andra är helt kontrollerande och faktiskt väldigt otrevlig. Varför ändra på en människa som vill va på sitt sätt ? självklart passar inte alla ihop och det är väl en jäkla tur :) Men han ena gubben som knappt bryr sig om sina barn och jobbar dygnet runt tål jag nog inte ritkigt, sitter här och blir mer och mer irriterad på honom, hans sätt att resonera och hans sätt att bemöta människor som inte tycker som han och som säger ifrån när det är någonting. Usch och fy!!

snart är detta slut och jag ska in i duschen och sen krypa ner i en renbäddad säng ska bli underbart :)
Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0