Massa som ska fixas hela tiden!

Har sovit som en gud i natt vilket har avrit riktigt skönt och jag förstår ju varför också eftersom jag varit uppe tidigt hela helgen !!

Har lyft luren och ringt mitt första samtal för dagen, så nu har man några frågor uppklarade iaf, det andra samtalet ska jag nog vänta lite med så allting blir rätt först och jag hoppas verkligen att jag slipper 3 månaders uppsägningstid .. ahh vi får se vad som sker.

Strax ska jag hoppa in i duschen och sen leta fram lite papper och köra hem till Mamma och Jonny och kopiera och ha mig så jag får iväg min brev . en massa som ska fixas hela tiden men det är himla roligt :):)

Vi hörs under dagen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0