Massagedyna OBH nordica

Har haft en kanon bra dag först hemma hos mormor med en massa snack som vanligt och nästa gång hoppas jag på att jag kan få en kaka för det blev jag så himla sugen på när jag var där men inte hade hon någon :p Åkte vidare och hämta upp Sara och har haft en bra eftermiddag med henne också :)
Jag åkte hem och hon gick hem till Johanna, åkte iväg lika fort jag kom hem och posta lite brev och sånt behövs ibland, åkte vidare till IKEA för att äta och fick med mig två paket servetter, alltid bra ;)

Hade även hittat en massagedyna på blocket som dem även säljer på elgiganten och eftersom jag har fått så fruktansvärt ont i min rygg så har jag länge tänkt att en sån kanske kan vara bra att ha, den kan iallafall hjälpa till lite kanske. Så åkte ut till elgiganten och prova den här och sen blev det en tripp till domsten och köpte den där massagedynan, har suttit med den nu ett tag och just nu gör det lite ont eftersom det inte är den där direkt mjuka massagen som det är när man får det utav en människa men jag hoppas den ska fungera lite iallafall :)

 

Blev otroligt trött just nu när jag skriver detta så jag tror faktiskt att jag ska krypa under täcket snart ska ju upp hyfsat tidigt i morgon också, ringa massa viktiga samtal och hem till mamma !!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0