Min mamma :)

Idag har jag träffat min mamma :) Saknat henne jätte mycket faktiskt så det var riktigt skönt att äntligen få se henne och det var riktigt skönt att bara få komma hem, saknar faktistk att vara hemma ibland för hemma är alltid hemma hur man än vrider och vänder på det :)

Är tillbaka i Hbg nu iallafall och sitter här och funderar en massa och då menar jag verkligen en massa, är duktigt trött på att slänga på mig det där falska leendet medans det bara är en ända röra i huvudet. Ibland vill jag bara skrika alltså. så mycket som händer nu och jag håller på att bli knäpp alltså.
Vi får väl se hur denna helgen slutar iallafall.
Är tacksam för att jag har er som står mig närmst iallafall, det hjälper mig alltid såå mycket !
Tack!!


I morgonkväll ska jag iväg med Sarah på tjejkväll och på söndag ska jag jobba så lite händer i helgen som vanligt där i mellan och efter vet jag dock inte men nått kul ska jag nog hinna klämma in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0