Ny vecka,nya tag

Godmorgon!

Kan börja med att säga att det var riktigt skönt att jag lyckades byta min tur igår, var en behövlig kväll här hemma :) En lugn dag på jobb också, nästan för lugn men det behövs efter den veckan som varit liksom. Idag är jag ledig och just nu håller jag på att tvätta, sjukt tråkigt men det behövdes verkligen har ju bokat av nu två gånger i rad eftersom det har varit annat som kommit ivägen men så blir det ibland.

Ligger just nu i vår sköna soffa som faktistk är helt underbar haha, det roliga är nu när den är ny att man vill sitta över allt haha ;p men såklart är den ena sidan bättre än den andra ;P

Vad som annars händer idag vet jag inte riktigt, borde ringa och beställa klipptid och jag borde hälsa på min mormor eftersom jag inte varit där på evigheter nu känns det som men vi får se vad det blir helt enkelt. Har fortfarande inte vaknat till liv så ska ju göra det först i min egen takt kanske sova någon timme till..

Nu är det ny vecka och nya tag och det ser jag fram emot :)


Världens bästa Sarah, saknar dig vännen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0