På en timme


Denna dagen började väldigt tidigt ska jag tala om, vaknade först till i natt av att Rocky stod och pep på golvet så lyfte upp honom och somnade om, strax efteråt (som det kändes som iaf) så skulle André gå upp, låg och somande till lite då och då vaknade igen vid 7 och sen låg och halv sov. Gick upp halv 9 iallafall och tog på mig och gick ut med han, kände mig som en vandrande zombi.

Låg och drog mig lite i sängen till elva eller något sen var det bara upp och göra ve sig sen skulle vi ut på lång promenad bestämde jag mig för. Gick till mormor och tillbaka, alltså från dalhem till Ragnvalla och det tog ändå nästan 1 timme , en skön promenad som faktiskt inte var så jätte lång.
Vi kunde dock inte stanna så länge hos henne eftersom hon skulle iväg annaras hade vi nog varit lite piggare nu haha ;)
Ska bara ta det lite lugnt nu en stund iallafall :)

I Morgon är det jobb som gäller och vet ni det bästa Rocky stannar här tills i morgon :) Tur han har en snäll Mamma ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0