Powerwalk

Var ute på en powerwalk och ja jäklar vad jag hade tagit på mig för mycket kläder. Tänkte som så här att det är många gånger man har lurats pga att det är sol ute och trott att det är varme än vad det är så därför klädde jag på mig en massa, men vantar och halsduk åkte av rätt så fort men skönt som fasiken var det ute :) Nu när jag kom hem satte jag mig på uteplatsen och bara njöt av solen, höll på att somna och sega till mig ordentligt :s
Något att dricka nu och lite tv på det och sen iväg pch sola och lite sånt smått och gott :):)

Måste även rensa min garderob nu dessa dagar jag är ledig men det suger ju en aning att göra det när det är sol ute så vi får väl se om det blir av denna veckan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0