Premiär för DH ikväll :)

Dem åt upp sin lunch och jag kunde äntligen fortsätta min städning vilket tog sin lilla tid faktiskt men rent och fint blev där och i morgon ska jag ta tag i mitt eget hem för det behövs verkligen , en stor städning och jag ska putsa fönsterna också om det inte blir skit väder.

Har precis varit ute och gått en lång runda, riktigt skönt fast det var lite kallt :) Kanske kan kämma in en promenad i morgon också :)

Sofias änglar är på tv och klockan 21 är det ju DH som börjar igen vilket ska bli skoj faktiskt så ska hoppa in i duschen strax så jag har gjort det :)

Nu kom mina tårar också så nu är det verkligen tid för en dusch annars lär jag gråta i en hel timme och det orkar jag inte haha ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0