Räksallad med keso

Fixade mig en finfin räksallad med keso här hemma



blev riktigt god faktiskt :)
Har även varit ute en sväng i bruces skog , kallt som fasiken var det men skönt ändå att få komma ut.
Blev en sväng till mcdonalds också med Sarah och tryckte i mig en chokladmuffins, så där sprack det att vara nyttig haha ;)
börja även prova ett par byxor i gaderoben men dem passa inte sen var det inte roligt längre, så blev inget med det haha :(
åhh, måste börja träna ska banne mig sätta mig ner ikväll och jämföra lite och såhär, gilla ju SATS frymt mycket men jag vet inte riktigt =/ Får se vad jag hittar helt enkelt .
Ikväll är det även DH eftersom det är tisdag, ska bli spännande någon mer än jag som tittar på det ?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mmmm.. va gott det ser ut :)

2011-03-30 @ 23:31:27
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0