Rensa din kropp, kör en detox!

Har suttit här och kollat lite bloggar och hittade något som verkade intressant inne på paow.se om att hon körde någonting som hette Detox , en kur för att rensa kroppen.
Tyckte detta lät jätte intressant eftersom det är något åt detta hållet jag har letat efter jätte länge.
Googla runder en massa och hittade lite olika sidor, dock står det lite olika , på ena sidan står det att man kan äta kyckling och fisk , fullkornspasta och råris, soya produkter osv och på andra sidan står det att man ska undvika sådant och bara köra på frukt och grönsaker.

Ja visst frukt är super gott och speciellt om man mixar alltihopa men det är ju inte så kul att äta det till frukost,lunch middag och mellanmål i 10-14 dagar , kommer ju bli fett tråkigt till slut!

Vet inte riktigt vad man ska tro på och tycker inte jag hittar någon sida som är extra bra, kanske letar jag för dåligt men om det finns någon där ute som vet någonting om det här eller har provat detta själv får ni gärna dela med er utav det !

ska iallafall fortsätta leta lite till och hittar jag något vettigt är det värt att testa i två veckor för att se om det blir någon skillnad :)


Kommentarer
Postat av: Beccah

Haaaaj åh kul att testa.. D första jag tänkte på när jag läste detox d vart en detox som man kan köpa i hälsokostaffärer d e typ en dricka man dricker kommer inte riktigt ihåg hur länge men d e en sån kur som renar kroppen.. =)) ska vara jättebra.. =)

2011-03-31 @ 12:50:06
URL: http://beccahz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud det är galet hur länge man håller på.. jag blev ju också beroende så höll på i drygt 4 år. Hatar kvaliten man fått på håret efteråt :/ menmen.. Jag gjorde det hos min frisörska Linda på Ida's hårdesign mittemot Dunkers kulturhus i Helsingborg. dudå?

2011-03-31 @ 13:26:37
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har detoxat! :) sjukt bra, fungerar verkligen! Jag använde pure cleanse, det är en kur på 30 dagar som du kan köpa på LIFE eller MÅ BRA. Toppen :) testa det om du vill känna på riktig Detox!

2011-03-31 @ 20:05:18
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0