sakna

Saknar henne lite extra mycket idag faktiskt :)

Hade verkligen behövt åka ut och hälsa på när dem är hemma, sist jag var hemma hos Mamsen så kom dem hem precis när jag skulle gå så han ju inte umgås så mycket och denna veckan har jag sjukt mycket som ska göras.

Massa jobb och efter har jag fullt upp , hoppas det lugnar ner sig lite till nästa vecka !!

När vi flyttar så ska vi bannemig skaffa ett husdjur , det är nog något utav det bästa man kan ha. Alltid sällskap liksom och det är enormt skönt tycker ni inte ??
Kanske inte kan skaffa en hund eftersom vi båda jobbar och vem ska ta hand om den då liksom ? Inte så snällt att låta hunden sitta hem helt själv hela dagen.
Kanske en katt ? men tråkigt att så många är allergiska men man kan ju faktiskt städa och ha den i sovrummet under tiden man har folk inte hela världen faktiskt.
Vi får väl se vad som händer i framtiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0