storstädning

Idag har jag ängnat all min tid till att städa här hemma och då menar jag verkligen städa, har tvättat fönsterna , drog ner gardinen och tvätta den i badkaret eftersom vi inte har någon tvätt maskin i lägenheten och fifan vad den var skitig, den har liksom hängt här innan min tid och jag antar den inte har varit tvättad en enda gång sedan dess och det är några år nu, tvi :S Men nu är den hyfsat ren men funderar på om jag skulle åkte ut till jysk och köpt nya men beror ju dock på vad dem kostar eftersom dem bara ska vara där för tillfället liksom, ajja jag får se hur jag gör men nu är här iallafall rent och fint och det känns riktigt fräscht faktiskt :)

Solen skiner och jag ska nog ta på mig och gå ut och gå en runda, kan vara skönt att göra det själv ibland faktiskt :)

Får göra så mycket jag bara kan denna dagen för i morgon är det dags för jobb igen, puh ;)

Nej ska röra mig nu hörs sen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0