Tankeverksamheten!!

Har verkligen inte haft tid till att sitta här som ni säkert har märkt, jag har kanppt haft tid till att tänka känns det som.
Jobbade igår och när jag slutade så körde jag hem sarah till bårslöv och sen raka vägen hem och gick ut med Rocky och sen åkte vi ut till mamma och jonny en sväng och guud vad glad voven blev , var ju länge sedan rocky träffade dem ju ;) roligt att se :)

Fick lite besked igår som gjorde att det vände upp och ner på min tankeverkstad helt och hållet, har bara detta i huvudet hela tiden och när jag märker att jag glömmer hälften hela tiden så påverkade det nog mig väldigt mycket på ett positivt sätt :) Aja inget jag tänker ta upp här iallafall innan jag vet något till 100 procent !
:)

Äntligen fredag och idag har jag bara jobbat halv dag, skönt att komma hem när det är fredag och allt :) Idag blri det bara en lugn dag, rocky är fortfarande här vilket är super mysigt men jag sover inte mycket om nätterna, är super trött idag pga att han står och piper nedanför sängen och kan inte komma upp så vakar och tar upp honom hela tiden, trött är jag men det kan kvitta faktiskt.

I morgon ska jag och älskling på SPA vilket ska bli så jäkla skönt, behöver det verkligen :)
berättar mer om det i morn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0