Top model

Men vad trevligt skrev ett helt inlägg och det är bara borta , vad hände där egentligen ??

ska väl försöka komma ihåg vad jag skrev..

Har suttit i telefon typ halva morgonen och ringt och fixat en massa och nu har jag bara Folksam kvar men det tar jag i morgon, orkar inte mer just nu och snart är det även dags för jobb. Lär va döds trött i morgonbitti eftersom jag slutar 21.30 idag och börjar 06.45 i morgon. Inte specieltt bra att jobba så eftersom man behöver sin vila men ibland får man ta det helt enkelt :)

PÅ tal om något annat, våra bästa år rullade på tv3 för ett tag sedan nu och efter det var det Top model nummer 3657089 eller något åt det hållet iallafall. Det är nog något av de programmen jag är såå jäkla trött på. Tyra banks borde vara lite mer som sig själv och inte spela så himla mycket teater.
Det första programmet var väl bra men sen när det bara fortsatte och fortsatte så blev det bara fjantigare och fjantigare och nu hatar jag verkligen det URK!!
Någon mer än jag som har tröttnat ? Vad tycker ni är det inte ut tjatat ??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0