Vad är klockan ?

När jag vaknade i morse hade jag noll koll på vad klockan egentligen var men efter många om och men så hade ju inte min klocka på mobilen ändrats så den var ju mkt mer än vad jag trodde. Klev upp från sängen och gjorde mig klar för att åka iväg i hopp om att hitta nya jobbeskor till mig men utan reslutat. Ska kolla vidare här på nätet och se om där dyker upp något intressant.

Har även varit hemma hos mamma och hämtat mina små bord som jag hade i mitt rum förr så nu är här lite anorlunda än innan, maskerna vi köpte av rebecca har även kommit upp på väggen vilket blev skit bra :) förändringar är bra ibland helt enkelt!

Sitter just nu bara här hemma och väntar på någon som ska köpa Andrés bil, lite tråkigt eftersom man inte kan göra något eftersom man inte vet när han kommer men jag hoppas på snart s¨å jag kan få lite mat i magen :)

I morgon är jag ledig, ska dock tvätta klockan 6 på morgonen men det går hyfsat fort. har även bestämt mig för att när jag slängt in första maskinen ska jag ge mig ut på promenad för att vakna till lite :) Har bestämt mig för att jag ska vara ute och gå så ofta jag bara har tid till det för jag behvöer motion. så jag hoppas att jag kommer iväg iallafall en gång varje dag faktiskt :)

 


Kommentarer
Postat av: Beccah

D tycker ja!!! :) har handlat innan av eximport oxå tror ja dem heter oxå bra :) lycka till :) hihi vart sätter du ditt hår occh hur mycke kostar d?? Kramar

2011-03-27 @ 18:58:30
URL: http://beccahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0