Vårkänslor

Har sovit som en stock hela natten vilket har varit kanon skönt, vaknade vid 6 och trodde inte André hade vaknat men det hade han och Rocky låg sidan om och kela med honom det kallar jag en bra väckarklocka faktiskt ;)

Kände mig riktigt pigg vid den tiden men jag beslutade mig för att sova lite till när jag trots allt är ledig, dessa två dagar är liksom min helg och när det är helg brukar man sova lite längre för att orka med och det behövs för mig med även om det är mitt i veckan liksom.

Gick upp vid 9 och gick ut med Rocky , lite kallt men såå skönt väder för att vara så tidigt på morgonen, solen skiner och det är verkligen vår känslor i hela luften :)

Känner mig både piggare och gladare när solen lyser. Ska ta och göra mig klar snart också och gå en runda till med den lille och sen klockan 1 ska jag träffa Sarah :) Får se vad vi hittar på för något.

Ikväll sak vi även stor handla vilket verkligen behvös rensa både kyl och frys igår och nu ekar det så det är behövligt med lite ny mat :)

Hörs ikväll !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0