Vem beställde snö?

Satt vid datan för ett tag sedan och börja läsa att alla på FB börja tjata om att det var snö ute och var tvungen att kolla ut vilket jag inte hade gjort på ett tag och mycket riktigt det var snö och inte lite heller, just nu är det uppehåll och jag hoppas det är borta till i morgon faktiskt är trött på detta väder och jag är väl inte ensam eller??

Måste säga att ni är för dåliga på att kommentera, alla ni som själva har en blogg vet att det är rätt kul att få en kommentar lite då och då iallafall ;)

Lyxfällan är på tv och jag måste ju säga att hade Andrés mamma haft all kontroll på hans ekonomi så hade jag packat resväskan och åkte för längesedan, hade aldrig stått ut kan jag ju säga. tänk att leva tillsammans men plus en förälder, nej tack man flyttar hemifrån för att man ska börja klara sig själv och vad jag vet så lär man sig det ganska så snabbt av sina föräldrar redan som barn liksom.
Lite funderingar bara..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0