Vitaminer

Dagen blev inte som tänkt, skulle ju ut till Center syd med Sarah men jobbet kom ivägen för hennes del så hon kom hit efter istället och vi satt bara och snacka lite som vanligt, jävligt skönt faktiskt :)
Har blivit så seg på sistonde, orkar ju ingenting och är jämt och ständigt trött så idag när vi var på City Gross och stor handla så handlade jag även C-viaminer, Silica plus som är bra för hår hud och naglar och även omega 3 tabletter så får vi se om jag mår lite bättre :) Tar ju dock några veckor innan man märker resultat, sist jag tog massa sånna här tabletter så mådde jag TOPPEN :) Fattar inte varför jag sluta med det men men nu är det på de igen iallafall :)

Vädret börjar också gå åt rätt håll, var ute en lång promenad med Rocky innan idag ju och efter det satte jag mig faktiskt på uteplatsen med en filt runt mig och bara njöt av solen som till och med stekte i ansiktet lite då och då , rocky låg i mitt knä och verka ganska såå nöjd han med ;)

Har även tagit mig ett låångt bad idag vilket är såå skönt att bara få liugga där och koppla av , härligt !

I morgon är der dags för jobb igen så därför ska jag gå och lägga mig snart så jag orkar upp :) Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0