Äntligen fredag

Äntligen fredag jäkligt skönt men kunde dock varit lite bättre väder faktiskt.
I helgen ska vi göra lite smått och gott faktiskt, ska bland annat till XXXLutz i malmö och se om vi hittar något skoj till vårt hem, fan jag måste ha gardiner och jag vill bara åka till Ullared, kan ingen ge mig en miljon eller två ?? ;)
Lilla Rocky är kvar här tills i morgon sen får han nog åka hem tror han saknar sin mamma lika mycket som hon saknar honom, han har ju ändå varit här sen i måndags kväll. Hade det varit min hund hade jag aldrig klarat att vara utan han så här länge haha.
Men är tacksam för att vi får lov att ha honom här lite då och då :) och det blir lika tomt varje gång han åker hem!
Cykelturen igår känns idag kan jag säga, i min rumpa hahah :p usch nej det är faktiskt inte så jätte kul.
men men det går väl över :)
ska hoppa in i duschen så man kommer någon värt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0