Äntligen har jag

Har äntligen varit iväg och handlat lås till min cykel så nu kan jag ta mig en tur på den i morgon kanske om det inte är sånt här piss väder som det är idag, regnar och blåser och är faktiskt kallt tycker jag iaf. Var ute en lång runda innan vilket inte var det roligaste när det börja spö regna mitt i allt men nu har man torkat och mina fruar är slut och jag längtar redan till nästa avsnitt :)
Blir en dusch och sen sängen så får vi se vad som dyker upp i morgon :) I morgon är det också en vecka kvar tills jag går på mitt vikariat , wiho :) ska bli skoj som tusan dock  tråkigt över hela sommaren men det får man leva med min semester får kommma efter istället !
Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0