Där hade vi tur

Har äntligen kommit hem efter en dags shopping, var först på familia och skulle se om vi hittade några skor men det gjorde vi inte så vi åkte ju till mammi och sa hej och hämtade lite saker jag glömde där sist och åkte vidare till Center Syd och jag hittade faktiskt ett par ballerina skor så jag är faktiskt nöjd över det :)
Hittade även ett par sandaler men de fanns inte i min storlek självklart dock fanns de i trelleborg men lite långt kanske för ett par skor så får leta vidare och se vad jag hittar.
Lyckades hitta en parkering precis nedanför huset vilket var tur för i samma sekund började det regna ordentligt och åska och blixtra som bara den och när vi väl kom in kom världens stört skur så där hade vi tur iaf :) tycker inte om sånt här väder direkt, ös regna kan det gärna göra för det är bara mysigt men det andra kan ju gärna hålla sig borta !
Nu blir det bara söndags mys här hemma med lite god mat, godis och en film !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0