Den här dagen börja med en stor städning a...

Den här dagen börja med en stor städning av badrum och kyl och den där kylen har ju ett litet hål där vattnet ska rinna in och fy Fan vad äckligt det va helt svart med en massa skit i :( började undra hur Fan hon har kunnat ha sin mat där inne bland alla de bakterierna.. Alla är inte bra på att städa men man ser väl var skiten sitter om det e helt svart?! Aja åkte hem till sara på en snabb runda innan jag skulle hämta mamma på jobb och på vägen till bjuv körde vi inom och handla lite blommor till lägenheten och nya kuddar till soffan :) har världens bästa mamma :) blev en kort fika hos de och sen åkte jag hem så nu sitter jag här i min ensamhet och ska väl slänga mig framför tvn en stund. I morgon är det jobb igen och då lär det väl självklart vara jätte fint väder som alltid när man ska jobba Haha :p fortfarande inte fått något internet så jag hoppas verkligen på i morgon alltså! Hörs nog i morgon igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0