Kommer man hem och det första jag lägger m...

Kommer man hem och det första jag lägger märke till e att vår pall står i hallen och jag börja undra om den verkligen stod där när jag gick, kommer in i köket och posten ligger på bordet och börja undra vem Fan som varit här andré jobbar liksom och ingen annan har nyckel.. Gick in på toa för att Kissa och blomman som stod uppe på lampan stod i fönstret helt plötsligt men sen tändes lampan direkt och jag fatta att de varit här och ordnat allt som var fel men Fan vad rädd jag blev eftersom andré prata med fastighets skötare i morse och ingen sa något om det här så nästa gång hoppas jag att de iaf hör av sig innan så hjärtat slipper stanna. Skönt att det gick så här snabbt faktiskt för blev en aning osäker på allt i lördags när man fick höra andras erfarenhet utav brogripen! Nu ska jag fixa lite mat dock får man äta själv idag också men vad gör det :) ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0