Mycke riktigt hade det varit någon här, al...

foto0790 (MMS)

Mycke riktigt hade det varit någon här, allt i köket var verkligen upp och ner men nu e det fixat iaf bara väggen kvar som vi får svar om på tisdag! Ska väl inte klaga allt för mycket men ingen som jobbar för detta stället verkar inte bry sig så mycket om någonting.. Trist .. Fick precis reda på att jag ska jobba i morgon vilket känns kanon bra :) inget internet idag heller bra jobbat com hem.. Får väl se vad andré säger om det när han kommer hem Haha :)


Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och tryck in dig i kategorin ''tävlingar'' om du är intresserad!



Ha en super bra dag och lycka till i tävlingarna om du anmäler dig :) <3



www.tronnblom.blogg.se

2011-05-17 @ 19:36:22
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0