Nu är det några dagar sen jag skrev här, h...

Nu är det några dagar sen jag skrev här, har jobbat och haft mig bland annat :) är även på jakt efter en cykel men utan resultat, har ringt på nästan alla blocket Anonsen som finns ute och som verkar vettiga men antingen är det ingen som svarar eller så är de sålda, varför tar man då för Fan inte bort Anonsen ? Hade underlättat en del men men min jakt fortsätter :):) igår var vi ute på både familia och center syd och jag hittade en massa fint :) avslutade dagen med kebab tallrik uppe på Ättekulla pizzeria super gott var det :) träffa även på sara där som jag ska träffa på torsdag om inget annat sker. I morgon har jag tagit en ledig dag och ska åka hem till mamma så jag hoppas det är fint väder så jag kan lägga mig och sola i trädgården :) hade även hoppats på att vårt internet skulle kommit idag men icke får hoppas på i morgon istället :) så ligger det till just nu så jag får komma med bättre uppdatering så fort vi fått internet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0