Panik

Det börjar bli fett tråkigt att gå hemma nu faktiskt, har ju typ ingenting att göra och det suger ! Men man ska väl inte klaga för snart sätter det igång och då lär jag jobba röven av mig :)
Dessutom har jag ju en lite kelgris här hemma nu som håller mig sällskap och det är inte helt fel :)
Satt precis och gick igenom alla mina räkningar och hittade en som skulle vara betald nu den 23 snacka om att jag fick panik, vem betalar en räkning den 23 egentligen?? jaja skit samma nu är den betald iallafall och jag hoppas inte det händer något för att det tog några dagar extra :s !
Börjar även bli fint väder ute så ska faktiskt ta och packa ihop oss och åka till mamma en runda och hälsa på min kisse :)
När andré kommer hem så ska jag nog få med honom på en cykel tur haha, han köpte ju sig en cykel igår han med , en kärringacykel blev det för han också men det är ju inte helt fel det heller :p
Vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0