Somnade gott

Va uppe med tuppen i morse för att följa med mamma till sjukan och det bästa av allt var att det bara tog någon timme :)
Somnade gott här hemma hos mamma med min katt sidan om mig riktigt mysigt hihi tråkigt väder och jag var trött så kunde lika bra göra det :)
Men nu är jag vaken och jag ska ta och köra hem hade jag tänkt, dock skit tråkigt att sitta där helt själv så vi får väl se vad jag ska göra egentligen.

Är ledig i morgon också vilket suger lite grann för tillfället men kanske ska ta och hälsa på min kära mormor då eftersom det var ett tag sedan jag gjorde det :)

Vi får väl se ska bli spännande att se om där varit någon där hemma nu när jag inte varit det haha :p

ajja skriver mer när jag kommer hem helt enkelt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0