Suveränt bra!

Då var det måndag igen och en ny vecka väntar, har en massa jag ska göra faktiskt men idag har jag ingenting så därför åkte jag hem till mamma istället och passa på at låna deras data, vårt internet skulle kommit förra veckan men det hade inte dykt upp och när vi ringde dit i fredags hade dem bara en massa ursäkter så jag hoppas det är framme till tisdag som dem lovade denna gången!

Helgen har varit riktigt bra faktiskt, jobbade i fredags och det gick suveränt bra för mig faktiskt var dock trött som en gnu när det örjade närma sig kväll men vi slängde oss i soffan med en film så var det problemet löst ;)

På lördagen så fyllde Jim 30 så där va vi hela kvällen med god mat, dricka och bra sällskap så jag kan bara säga att jag hade så jäkla roligt ;) det märktes dock dagen efter men det va det helt klart värt !

Hoppas på fint väder på Lördag så planerana vi har kan bli av :)

ajja har inte så värst mycket mer att skriva om så vi hörs när vi hörs helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, vi får hoppas på strålande väder på Lördag :)

2011-05-18 @ 07:02:59
URL: http://saaaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0