Tisdag

Då var tisdagen här och jag har haft min städdag så nu ska det bli kul att se hur länge det håller :p Fastighetsskötaren skulle komma idag vid 14 och kolla på vår vägg i sovrummet och samtidigt som jag skulle skriva att de inte har dykt upp så ringde det på dörren och som tur är så ska dem göra vi i sovrummet till oss vilket är bra :) så är nöjd med det och då kan jag också tänka mig att måla om i ett annat rum och stå för det själv men man gör ju inte det om ma inte får någonting tillbaka såklart!
Hade det varit en köpelägenhet hade det varit en helt annan sak men dem här på brogripen verkar inte vilja ha sina lägenheter så fräscha , konstigt!
ajja bra blev det iallafall så får se vad jag ska hitta på nu, måste fixa ett ordentligt lås till min cykel så jag kan ställa ner den där nere utan att någon tar den med sig för jag vill ut och cykla :) Kanske kan fixa det idag så jag och lilla rocky kan ta oss en cykel tur i morgon om det inte regnar då såklart :)
Ikväll är det även mina fruar så då ska jag bänka mig framför tvn  annars så händer det inte allt för mkt idag vilket är otroligt skönt !

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh min lilla Rocky :) glöm inte cykel hjälmen haha :)

2011-05-24 @ 15:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0