Aj,aj,aj

Varför ska det göra så jäkla ont när man slår i tex. lilltån eller armbågen precis på en nerv , slog i min arm igår och trodde jag skulle svimma och fick fruktansvärt ont, idag är det inte direkt bättre.
sist jag slog i min lilltå var i soffan hemma hos mamma när jag lekte med rocky, det gjorde så ont att jag bara la mig på golvet o försökte andas medans rocky stod sidan om och titta på mig och fatta ingenting..
den kvällen jobbade jag och efter det passet var min lilltå nästan lika stor som min tumme och halva foten var blå, var bara upp på sjukan eftersom dagen efter skulle vi till sensation och jag kunde knappt gå, kul! dem tejpa och jag tejpa dagen efter och det hjälpte men vad ska jag göra tejpa min armbåge ?? haha :p
det går väl över sakta men säkert skulle jag tro..

Sjukt vad denna veckan har gått fort i morgon är det redan torsdag och då ska jag äntligen jobba, ny avdelning ska bli spännande och lära sig en massa nytt :)

Denna helgen ska vi bara ta det lugnt, vet väl inte direkt vad vi ska hitta på men det löser sig alltid. Lördag blir det iallafall malmö en sväng det är väl typ det ända jag vet änn så länge !

Dags att hoppa in i duschen så jag är klart till greys börjar ha det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0