Äventyr!

Maten har landat i magen och min sambo är ÄNTLIGEN hemma!
Snart ska vi ut på äventyr och på fredag blir det ännu mer äventyr för min del då jag ska på arbetsintervju wiho :) Hoppas att det är något bra trots att det bara är varannan helg men det gör mig ingenting bättre än att sitta här och ruttna och få lite extra pengar i fickan är perfekt :)

Jag hade blivit 100 gånger gladare om det var ett heltids jobb så jag kunde haft något att göra under dagarna men som det ser ut nu så får man vara glad för det lilla man får !!

Ikväll är det mina fruar klockan 9 som gäller, förra veckan var det någon annan film och veckan innan det jobbade jag så ska bli spännande ;)


och det här med att gå upp i tid, det hade funkat idag för jag va rätt pigg när klockan ringde klockan 9 men tankenn kom rätt fort, vad ska jag göra uppe så här tidigt vände mig om och sov vidare men i morgon då ska jag banne mig upp om jag så ska rulla av sängen så man vaknar till liv haha..

Vilka problem man har egentligen bör man inte gnälla för det finns ju faktiskt dem som har det värre!

ska ta och göra mig klar så vi kan packa in oss i bilen sen tjoho!


Ibland bör man akta sig för vem man talar om vissa saker för, tanken är inte att det senare ska stå på samtalslistan för några andra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0