blev ju nästan vått i trosan

Idag låg vi på lat sidan, pallade inte göra någon mat så fick bli mcdolands, vilket höjdar middag vaa ??
nej skulle inte tro det men gott var det iaf och mätt blev jag och det är ju huvudsaken :)

Har även bakat en ny kladdkaka som jag tänkte vi skulle kränga lite av idag, man kan väl fira kladdkakans dag mer än en gång denna veckan ? haha ;)

En sak jag har tänkt på, när dem säger att skinkan är luft torkad, har dem då sprungit med den i handen utomhus fram och tillbaka så den torkar  ??

André tyckte inte alls det lät något bra och trodde att dem hängde upp dem i klädnypor och sen satte igång en stor flekt, typ som i ett torkrum.

hahahaha torr humor man har eller vadå men jag skratta så det nästan blev vått i trosan, herrejisses ;)

och eftersom detta kommer upp på facebook med denna bild under texten kan jag ju bara undra vad ni trodde detta inlägget skulle handla om hahaha ;)







Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha så klockrent att lägga bilden till texten ;p

2011-11-10 @ 20:48:37
URL: http://Www.finest.se/Marleen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0