Då var det dags igen :)

Jahapp då var det dags igen, arbetsintervju i morgon förmiddag i Malmö av alla ställen, lite långt men det är ju där de utgår ifrån så det är bara att sätta sig i bilen och åka dit, iiiihh blev lite nervös faktiskt men det ska säkert gå bra.
Får försöka hitta någon som kan hålla mig sällskap också :p
För en gångs skull så vaknar jag av tidigt av mig själv och känner mig utvilad och just när det är så ska tiden gå så himla snabbt, är snart dags att göra mig klar och gå upp till sjukhuset och hämta mamma som jag ska köra hem idag.
Ikväll blir det pannkanor här hemma , får väl se hur det går haha sist jag gjorde det var för väldigt VÄLDIGT många år sedan och då fastnade skiten i stekpannan och en massa annat trams så det sluta med att jag fick en haha :p hoppas inte det blir så denna gången.
Sitter även och funderar på vad jag önskar mig i julklapp det är inte så himla lätt allt jag kommer på är sånt som kostar rätt mycket , förstår inte att det ska vara så svårt och tänk då nästa år när jag fyller 25 då bör man ju önska sig något speciellt men jag vet ännu inte vad, skit svårt!
Ska göra lite nytta här nu så vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Therese

Då får du bjuda oss på kalas! Fina tårtor vill vi ha! ;-)

2011-11-24 @ 13:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0