Då var det söndag igen

Då var det söndag igen och jag måste faktiskt säga att det är rätt skönt att gå upp i tid vilket jag inte hade gjort om det inte hade varit för rocky, man får ju verkligen ut mer utav både dagen och helgen faktiskt!
Tråkgt bara att det är så trist väder ute, lite sol hade inte skadat men tänkte ändå bege mig till skogen om en stund så den lilla får sig en lång runda, han ska ju åka hem igen ikväll eftersom det är jobb i morgon och en sak är säkert att så fort vi har lämnat honom så ska jag dammsuga, herregud vad han fäller och ändå så borstar jag han typ hela tiden men det hjälper ju inte så mycket.
Just nu sitter jag och glor på André som sitter och spelar vilket suger riktigt mycket, kanske borde köpt ny tv i sovrummet så man kunde suttit där inne och kollat på tv när han spelar, dock har vi en tv , en liten men hade den varit större kanske man hade tittat mer där inne, ähh jag vet inte.. tv är inte så viktigt egentligen..
Kanske skulle slänga på sig lite kläder och göra sig redo för att sticka, japp så får det bli !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0