Det ger en väldigt mycket i slutändan

Idag var man uppe med tuppen för en gångs skull, packa ihopa mina sake roch körde hem till mamma , hon är ju ledig på fredagar så tanken var att vi skulle gjort något men istället så höll hon på att stor städa och jag tvätta vår tvätt så blev inte mkt vi gjorde men det kommer fler fredagar framöver :)
Åkte sen iväg på min intervju som personlig assisitent , där gick det bra tyckte jag iaf och får reda på vilket måndag eller tisdag, vet egentligen inte om det är ett jobb som passar mig, kanske inte just denna sorten efetsom jag älskar när det är fart och fläkt och inte när man sitter still för det mesta men samtidigt så skulle det vara kul att testa på någonting nytt och få nya erfarenheter vilket ger en väldigt mycket i slutändan.
Vi får väl se hur det blir med det hela.
Ikväll ska vi ut till Mamma och Jonny och käka middag vilket vi bestämde igår , skönt slipper man tänka på att man ska stå vid spisen haha ;)
Har lite olika förslag på vad vi ska göra i helgen också så vi får helt enkelt se vad det slutar med :)
Ska göra mig klar nu så vi kan åka ut till de för jag är dööö hungrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0