Drömmar

En ledig dag vilket är riktigt skönt faktiskt, fick sova ut vilket behövdes så idag blir bara en städ dag här hemma ska verkligen försöka storstäda allting, tar sin lilla tid men det blir ju snyggt efteråt som tur är.
I natt har jag drömt hel sjuka saker i och för sig så brukar jag göra det men det värsta är när man drömmer att man blir jagad och att man ska försöka gömma sig, jag kommer inte ihåg vad det handlade om eller vem som var med det ända jag kommer ihåg är att vi gömde oss i en pool där det inte fanns något vatten och som vi drog över ett stort nät bara för att han inte skulle komma åt oss, där hitta vi en nyckel under dörrmattan som ledde till en lite dörr precis ovanför poolen och sen sviker minnet mig. Jag kommer ihåg att vi tillslut var på en lekplats och människorna runt omkring oss försökte hjälpa oss och sen vakna jag så där tar det slut, helt sjukt att man kan sova, drömma och känna sig vaken samtidigt, skumt som tusan.

Ska ringa lite samtal och sen sätta igång och städa, två dagar kvar till helg åhh vad jag längtar till Lördag :):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0