Förändringar är bara bra

Vi åkte som sagt ut på Väla innan idag och handlade lite fler julklappar, skönt att det är gjort är ju snart klar :)
Skulle egentligen in på Ikea men det hoppade vi över idag och liksaså citygross och stor handling, blåser lite mkt för att åka ända till Hyllinge så det får vi ta på Tisdag istället!
Åkte bara bort till Maxi för att handla det vi behövde för idag och i morgon och kom ju knappt in eller ut ur bilen så mycket det blåste och man flög jju nästan iväg när man gick, möblerna på balkongen har vi packat ihop så gott vi kunde får väl se om dem är kvar i morn när vi vaknar :p
Ska tända lite ljus och mysa ner i soffan och kolla en film, perfekt avslut på denna helgen :)
och i veckan har jag fullt upp nästan varje dag, måndag jobbar jag kväll, tisdag är jag ledig än så länge, onsdag har jag utbildning hela dagen , torsdag jobbar jag kväll och fredag ska jag upp klockan 7 för att tvätta :p
Kommer säkert bli ändringar för det blir det alltid vilket är rätt skönt faktiskt, att inte varje dag ser ut som planerat gör inte mig någonting.
Ska hoppa in i duschen nu så man har det gjort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0