Greys anatomy

Hade en väldigt bra dag på jobb igår men det var väldans skönt att få komma hem också.
Idag var det sov morgon för min del, ledig idag ju och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske ingenting för det är rätt skönt att ta det lite lugnt och gå här hemma och fixa och dona, vi får väl se vad som sker.
Sitter just nu och kollar på grey`s anatomy , repriserna går ju på eftermiddagarna och reprsien av det går nu på förmiddagen och jag har fastnat totalt, nästan varje avsnitt jag ser på sitter jag här med ett fånigt smile på läpparna och tårarna rinner, tänk så känslig man kan vara genom ett tv program :p haha
Har egentligen inte följt det här programet så här innan men det är ju lättare att följa med på torsdagarna när man ser repriserna på eftermiddagarna ;) haha..
Hörligt väder ute idag med men lite kallt, kanske skulle klätt på sig och gått ut och gått en sväng, tanken finns ju där men känner jag mig själv rätt blir det inget med deet haha :p Ska iallafall gå och göra mig klar så får vi se vad dagaen har att erbjuda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0