Håll tummarna på att jag går vidare

Mmm maten satt som en smäck, blev kotlett, stekt potatis, böner och bea sås mega gott så nu är man mätt och belåten :)
Blir en dusch och sen mina desperata hemmafruar lär somna gott efter det.
Tankarna har varit på helt annat håll idag, min kära mat låda ligger kvar på jobb odiskad och jag vet inte ens om jag la ner den i min påse, usch ajja får väl se om den är kvar tills i morgon kväll.


Idag har jag även varit på intervju vilket gick riktigt bra, tyckte jag iallafall men man vet ju aldrig men jag hoppas på det bästa iaf :) dock får jag inte reda på något förrän i december/januari så tills dess så ska jag inte berätta vart, kanske för någon för det e svårt att hålla sig haha :p
Hoppas att jag går vidare till nästa intervju, det är i och för sig ingenting jag har sysslat med tidigare och inte alls inom vården men jag är ju faktiskt bara 24 och har hela livet framför mig att prova på nya saker och undersköterska kan jag alltid jobba med senare vilket jag vet att jag kommer att göra för jag älskar det!

nej fan det blir duschen nu så jag är fix och färdig till min tv sen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0