Har ni sett så små

Har ni sett så små och söta skor :)
Dessa tillhör lilla kimbo, de minsta skor jag sett på en skohylla ;)
Fredags mys är vad vi har här hemma, tacos har vi ätit, tyvärr tvättar vi men den är snart klar och Idol är på tv, dock inte så jätte intressant men bättre än ingenting.
Känns som det blir en tidig kväll, är trött som tusan och ska ju ändå upp hyffsat tidigt i morn..
Vi får väl helt enkelt se vad kvällen har att erbjuda ;)
Just nu har jag två dagar jag längtar efter, den dagen vi ska till ullared och den dagen vi ska till danmark, låt tiden gå fort fast inte för fort så jag hinner med mina julklappar haha :p
Ha en bra fredag gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0