Inte som jag tänkt.

Dagen har varit bättre än vad jag trodde den skulle vara, hade förväntat mig en massa stress men så blev det inte, verkligen jätte skönt!
Åkte och hämta mormor som var lika trött och yrvaken som jag var, åkte till sarah och hämta rocky och sen vidare till Bjuv och till Mamma.
Fick sålt den där sängen nu också så man blev lite rikare :) och snart kommer det även en tjej och hämtar mina skor som hon vann på tradera så får man lite pengar där också, inte helt fel att tjäna massa pengar när man är ledig :)
Igår var min första dag på hjärtavdelningen och jag trivdes som fisken i vattnet, alla var verkligen jätte trevliga men det är mycket man ska hålla koll på och mycket nytt man ska lära sig men det är bara roligt :) sådär hoppas jag att jag får många tider :)
Nu sitter jag bara framför tvn och har faktiskt lite tråkigt, rocky sover sidan om mig och jag blev super trött :/ aldrig bra att sätta sig ner bara att köra gärnet haha ;p
Ska iallafall städa lite hade jag tänkt , så på med lite musik och köra igång så kanske man vaknar till, ja så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0