Kanske ska skaffa mig en..

Här sitter man och kollar sina pengar och helt plötsligt försvinner det 300 spänn rakt framför näsan på någonting jag inte ens visste jag hade köpt, var bara att lyfta luren och börja ringa runder och det visade sig va en försäkring, tack för att ni meddelar mig detta !!
Man brukar liksom betala sina räkningar innan den siste och nu e de den 14 så snacka om att man blir förvånad tänk så hade där nu varit tomt på konton undra vad som hade hänt då.. well well ..
Denna dagen har jag spenderat hemma, ovanligt vaa?
nej inte direkt börjar bli riktigt lång tråkigt, i morn ska jag iallaflal hem till sarah & kimbo och äta frukost , skönt att få komma här ifrån ett tag !
Man kanske skulle ta och skaffa sig en hobby eller något, typ börja träna det hade jag verkligen behövt men då lär jag nog behöva någon som puttar mig i baken för att ta mig dit för det är ju alltid ett stort problem :p eller så kanske man skulle börjat med någonting annat men jag vet inte riktigt vad..
Kanske skulle skaffa mig den där hästen jag önskat mig sen jag var liten , det tar ju en massa tid och då har man ju alltid något att göra, men vad kostar en sån ? ett antal tusen lappar och var ska den stå, på balkongen ??
haha nej jag får nog allt ta och fundera ut någonting riktigt bra !
Nu ska jag kolla vidare på Greys anatomy hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0