Kladdkakans dag !

Såg att det var kladdkakans dag och tänkt fan vad gott det hade varit, begav mig ner till konsum och handla lite och sen hem igen och baka så det är vad vi får till efterätt idag, kladdkaka, grädde och lite kiwi till det super mums :)
Man kanske skulle satsat på att bli hemmafru, städa, laga mat, baka, träffa vänner och shoppa hela dagarna långa det hade ju inte varit fel så länge pengarna hade rullat in som dem ska ;) men tror jag hade kunnat klättra på väggarna tillslut men ett tag hade inte varit fel :)
Älsklingen kom hem med blommor till mig idag , världens bästa :)
soffläge delux nu så min huvudvärk försvinner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0