Längtat hem!

Då var vi hemma igen efter en lång runda, först till Malmö för att hämta hem min väst sen vidare till media markt där André fick med sig ett ps3 hem så nu lär jag inte få kolla på tv något mer här inne ;) haha..
Rocky har ju varit med hela dagen så han har fått åka bil mycket idag men det gillar han som tur är och när vi väl kom hem så kändes det som vi alla 3 hade längtat efter att få komma innanför dörren och ja, skönt är det som bara den.
Händer inte alls mycket ikväll heller, blir bara lite god mat och en film och massa mys :) Köpte även lite små godis och en påse twister som är såå gott :)
På måndag får det helt enkelt bli andra bullar, alltså inget smått och gott då längre!!
Börjar även läsa lite här och var att dem börjar julpynta, ska man göra det redan? är det inte lite tidigt?
Jag tycker nog det så lär nog vänta litet tag till iallafall sen lär här bli mysigt här hemma med en massa ljustakar och annat , dock har vi ett problem här är inte alls många eluttag som här borde vara så lär ju ligga sladdar lite över allt som det iof redan gör men ännu mer, skit fullt och jag hatar sladdar men vi kommer säkert på en lösning, inte så att man har tummen mitt i handen precis :p
sen behövs det nog köpas lite nya ljusstakar och sånt dära, kanske ska pynta balkongen också haha :p kommer bli en dyr elräkning ..
Nej håller mig nog någon vecka till eller vad tror ni??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag satte upp granen idag haha :)

2011-11-19 @ 21:05:54
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0