Måste vara ett skämt!!

Idag tog vi sovmorgon, en rejäl sådan och himla skönt var det :)
Tog på oss och åkte ut till systemet och handlade lite till ikväll och sen åkte vi till lund en sväng :)
Har nyss ätit, pizza blev det och det var nog ett jäkla skämt eller något, beställde från cleopatra pizzeria och jag åt två bitar sen kunde jag fan inte mer, var bara deg och smaka skit så nej mätt blev man inte och kommer aldrig någonsin beställa därifrån igen!!
Ska göra mig klar för ikväll då vi ska hem till Danne på fest, kommer säkert bli naajs ;)
Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Kitte

Tack så himla mycket för kommentaren, kul och få höra enbart positiv respons :) Oftast slutar det alltid med något negativt när folk säger något om "tviling graviditeten" .. Tack :)

2011-11-12 @ 19:38:21
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0